Unde este Împăratul de curând născut al iudeilor?

Matei 2 


1. Dupa ce S-a nascut Isus in Betleemul din Iudeea, in zilele imparatului Irod, iata ca au venit niste magi din rasarit la Ierusalim

 2. si au intrebat: "Unde este Imparatul de curand nascut al iudeilor? Fiindca I-am vazut steaua in rasarit si am venit sa ne inchinam Lui."

 3. Cand a auzit imparatul Irod acest lucru, s-a tulburat mult; si tot Ierusalimul s-a tulburat impreuna cu el.

 4. A adunat pe toti preotii cei mai de seama si pe carturarii norodului si a cautat sa afle de la ei unde trebuia sa Se nasca Hristosul.

 5. "In Betleemul din Iudeea", i-au raspuns ei, "caci iata ce a fost scris prin prorocul:

 6. "Si tu, Betleeme, tara lui Iuda, nu esti nicidecum cea mai neinsemnata dintre capeteniile lui Iuda; caci din tine va iesi o Capetenie, care va fi Pastorul poporului Meu Israel."

 7. Atunci Irod a chemat in ascuns pe magi si a aflat intocmai de la ei vremea in care se aratase steaua.

 8. Apoi i-a trimis la Betleem si le-a zis: "Duceti-va de cercetati cu de-amanuntul despre Prunc: si, cand Il veti gasi, dati-mi si mie de stire, ca sa vin si eu sa ma inchin Lui."

 9. Dupa ce au ascultat pe imparatul, magii au plecat. Si iata ca steaua pe care o vazusera in rasarit, mergea inaintea lor, pana ce a venit si s-a oprit deasupra locului unde era Pruncul.

 10. Cand au vazut ei steaua, n-au mai putut de bucurie.

 11. Au intrat in casa, au vazut Pruncul cu Maria, mama Lui, s-au aruncat cu fata la pamant si I s-au inchinat; apoi si-au deschis vistieriile si I-au adus daruri: aur, tamaie si smirna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu